11-17.03.24’- ŚWIATOWY TYDZIEŃ MÓZGU

  15.03.24’- W tym dniu przedszkolaki poszerzyły wiedzę nt. funkcjonowania mózgu, o działaniu ludzkich zmysłów oraz różnych zachowaniach ludzi. Dowiedziały się, jak należy trenować, rozwijać oraz dbać o mózg. Dzięki niemu dzieci rozwijają i doskonalą swoje zainteresowania i umiejętności. Dbając o mózg należy go stymulować poprzez: korzystanie z pobytu na świeżym powietrzu, uprawianie sportu, dobrze się wysypiać oraz odżywiać.

Przedszkolaki kolorowały obrazki wskazujące na ich zainteresowania artystyczne lub matematyczne.

 

21.03.24’- POWITANIE WIOSNY

  21.03.24’- Grupy przedszkolne w Liczu wybrały się na spacer, aby pożegnać ZIMĘ i powitać kalendarzową WIOSNĘ. Z piosenką na ustach wyruszyły w barwnym korowodzie. Jesteśmy pewni, że dzięki tak wspaniałemu powitaniu, wiosna zawita do nas na dobre. Wiosenne spacery będą  inspiracją do częstego przebywania na świeżym powietrzu, rozpoznawaniu oznak wiosny i prowadzeniu obserwacji przyrodniczych.

 

21.03.24’- ŚWIATOWY DZIEŃ ZESPOŁU DOWNA

  21.03.24’- Światowy Dzień Zespołu Dawna nazywany jest również Dniem Kolorowych Skarpetek. Założenie ich na swoje stopy, jest znakiem solidarności z osobami chorymi. Skarpetki nie do pary mają symbolizować niedopasowanie społeczne i genotypowe, z kolei ich kolory- tolerancję.

W tym dniu przedszkolaki czynnie uczestniczyły w akcji poprzez założenie kolorowych skarpetek nie do pary.

20240321 095009 1

22.03.24’- PALMY WIELKANOCNE

  22.03.24’- Święta Wielkanocne tuż, tuż…

Przedszkolaki z gr. 5-6-latki współpracując z Kołem Gospodyń Wiejskich w Liczu z pomocą Rodziców wykonały ,,Palmy Wielkanocne’’. Celem zajęć było przybliżenie tradycji Świąt  Wielkanocnych, doskonalenie umiejętności współpracy, rozwijania poczucia estetyzmu i rozbudzenie wyobraźni dzieci. Sprytne rączki przedszkolaków wspaniale  radziły sobie z wykonaniem okazałych palm wielkanocnych, które zabrały do domu.

 

13.02.24’- „CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM”

Uczennice naszej szkoły przeczytały dzieciom bajkę pt.,,Heidi”. Przygody dziewczynki, która opiekowała się niepełnosprawną koleżanką.

  Przedszkolaki z uwagą bajki wysłuchały, a potem na pytania starszych koleżanek odpowiadały!!! Wspólnie oceniły pozytywne i negatywne zachowania bohaterów.

  Dzieci uczennicom brawami podziękowały i do kolejnych odwiedzin w przedszkolu zapraszały.